Van Elferen Consulting

:::::  v a n   d a t a   n a a r   i n f o r m a t i e  :::::

 

Interim specialist in Loyaliteitsmarketing, Customer Insight en data-analyse

Veel bedrijven richten zich op het verkopen van producten en diensten. Daar zijn ze ook goed in. Maar vaak vergeten zij te kijken en te onderzoeken wie hun klant nu is. Komen ze ook terug en wat nemen ze dan af. Een nieuw product of een herhaalaankoop? Wat is het bedrag dat ze dan besteden? Het schonen van de klantenbestanden en het samenvoegen van databases is vaak geen tijd of direct kennis voor aanwezig.

Voor deze interim-opdrachten is Van Elferen Consulting in te zetten. Op de onderstaande werkgebieden binnen het CRM vakgebied kunt u contact opnemen met Van Elferen Consulting. 


Van Elferen Consulting is al vele jaren in de DM en CRM branche werkzaam en is een Registered CRM professional bij de Beeckestijn Business School.


werkgebied
korte toelichting

Loyaliteits
marketing

Opzetten en uitvoeren van loyaliteitsmarketing en campagnemanagement.  lees meer...
Customer
Insight
Het maken van modellen en segmentaties om meer inzicht te krijgen in de klant en het gedrag.  lees meer...
Data
Analyse
Welke data zit er wel in de database en wat ontbreekt? Hoeveel data is bruikbaar voor de campagnes en wat kan er gedaan worden om de data te verbeteren?  lees meer...
Database
Marketing
Zoeken naar de individuele klant of klantgroepen om die te benaderen voor een individueel en persoonlijk aanbod.  Lees meer...
Database
Beheer
Het schonen en ontdubbelen van databases. Samenvoegen van verschillenden bestanden en het maken van selecties voor (e)DM campagnes Lees meer...
Er worden veel artikelen geschreven in het vakgebied waar Van Elferen Consulting zich op richt. Hieronder een aantal interessante  artikelen

artikelen

Datakwaliteit optimaliseren is winstgevend
10% Bedrijven zet optimaal market intelligence in
Reisbranche laat kans op langdurige klantrelaties liggen
Retailers aan de slag met klantdata
Verslag thema-avond DeMeter: Event Driven Marketing


scan de QR-code en bel Van Elferen Consulting


2011 hét jaar voor Van Elferen Consulting


home | werkgebied | artikelen | contact | disclaimer

© Van Elferen Consulting 2011 - alle rechten voorbehouden